Je bedrijf laten groeien met een Google bedrijfspagina?
Dankzij een Google bedrijfspagina krijgen potentiële klanten je direct in het vizier. De pagina wordt op smartphones goed weergegeven en werkt ook zonder eigen website maar daar is wel enige optimalisatie voor nodig.
Beter zichtbaar voor je doelgroep
Een Google bedrijfspagina maakt je zichtbaar voor je doelgroep. Met slechts één muisklik kunnen ze contact met je opnemen. De nieuwsgierigheid van je klanten prikkel je door het laten zien van foto's. Bovendien is er de mogelijkheid om reviews weer te geven van klanten die al gebruikmaken van je producten of diensten.
Maar wat levert een Google bedrijfspagina voor je op?
Een Google bedrijfspagina levert je optimale regionale en lokale vindbaarheid op. Potentiële klanten in je omgeving kunnen je bedrijf hiermee eenvoudiger vinden. Uit onderzoek blijkt dat ruim 97 procent online naar bedrijven in de regio op zoek gaat.
Verbeter daarom ook je regionale vindbaarheid
Waarom dit interessant is voor jouw onderneming? Het verbetert niet alleen je online positie op Google, maar de kans op nieuwe klanten neemt eveneens sterk toe.
We maken gebruik van de nieuwste technieken die vaak vergeten worden en die je eigenlijk alleen kunt weten wanneer je dagelijks met online marketing bezig bent. Een door ons geoptimaliseerde bedrijven pagina kan net dat verschil maken.
Dankzij ervaring, testen en het omzetten van kennis, weten we hoe we dit het beste voor jouw bedrijf kunnen toepassen. We krijgen vaker de vraag: "Maar wat levert het voor ons op?" Zie het als een investering. De recensies worden steeds meer gelezen op het internet en Google waardeert bedrijven die hier mee aan de slag gaan.
Van nul naar 4,7 sterren binnen één week, het geeft vertrouwen. Recensies eigenlijk niets meer dan het vertrouwde mond op mond reclame.

Wil jij ook de concurrentie voor blijven?
Is je nieuwsgierigheid geprikkeld en wil je ook een geoptimaliseerde Google Bedrijven Pagina? Tegen een kleine vergoeding nemen wij dit werk graag uit handen.
Ondernemerstip: richt je niet alleen op nieuwe klanten, maar besteed ook aandacht aan je bestaande klanten. Zij zijn immers de ambassadeurs van je bedrijf. Een geoptimaliseerde bedrijven pagina kan een goede oplossing zijn, zeker wanneer je je op een efficiënte manier wilt richten op bestaande klanten door middel van recensies.